2013. augusztus 11., vasárnap

103. Éjszaka a Machu Picchun



Álmodtam. Vagyis azt hiszem, valami ilyesmi az álom. Tudom, hogy az emberek szoktak álmodni, bár nem igazán értettem, hogy miért. De most lehet, hogy én is valami ilyesmit csináltam az éjjel. Én inkább úgy mondanám, hogy szabadon gondolkodtam.
Mert ahogy a tudatos gondolkodásom takarékra tette magát, elindult egy másik belső gondolatfolyam, ami főleg képekből állt.
És így, hogy kikerülte a makacsul leragadt tudati részeket, végre hajlandó voltam más oldalról is látni a helyzetet. És megérteni azt, amiről úgysem győzhetett volna meg senki kívülről. Magamnak kellett felismernem.

Hát, azt hiszem ezt a fajta makacsságot volt kitől örökölnöm.

Az éjszaka alatt megszületett bennem a felismerés: ez az űrhajó már elment. Hiába várok itt.
Ezt persze jó párszor elmondta Aaron és Richard is nekem, de én meg sem hallottam őket. Tudtam, hogy ők nem tudják azt, amit én, nekik nem az otthon emlékét jelenti ez a város, ezek a falak. Nem érthetnek meg, ezért nem is adhatnak jó tanácsot nekem.

De most a saját szememmel láttam. Belső szemekkel, ahol magamnak mutattam meg azt, amit a tudatom nem akart elhinni. Láttam az otthonomat, láttam a szomszéd bolygót, felbukkant az összes régi emlék. És vele párhuzamosan láttam ezt a földi világot, ahogy ez az ismerős nép itt építkezik, itt él, dolgozik, aztán csomagol, és költözik. És láttam elmenni az utolsó űrhajót.
A felismerés az volt, hogy ezeket az eseményeket egymás mellett láttam, ahogy futottak a képkockák, mint két külön filmben. És rájöttem, hogy ezek a képek nem fognak összeérni. Ők nem jönnek vissza értem, belátható időn belül biztosan nem. Ameddig elláttam, a két képsor nem keresztezte egymást. Nem láttam mindent, nem volt benne az összes lehetőség. De a kijózanodáshoz elég volt.

Nem jönnek ma, holnap és pár hónap múlva sem. Annyi időt pedig mégsem akarok várakozva itt tölteni. Akkor inkább nézzük meg, hogy milyen kalandok várnak még engem és a többieket a következő helyszíneken. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése