2013. augusztus 8., csütörtök

100. Még mindig Machu Picchu



A város délután ötkor zárt, az idegenvezetők kezdték kifelé terelni az embereket. Én fent ültem a régi templom fölötti csúcson, a szent kő, az Intihuatana mellett a keskeny falon. Néztem a hegyek közti szűk völgyben, odalent a mélyben kanyargó Urubamba folyót. Azért néztem lefelé, mert már kifáradt a nyakam a felfelé bámulásba. Órákon át bámultam a felhős eget, és vártam, hogy mikor bukkan fel az űrhajó, ami értem jön.



Közben hallgattam, ahogy az idegenvezetők minden csoportnak elmagyarázták, hogy ez itt egy különleges kő, az inkák hite szerint ehhez rögzítették a főpapok a Napot bizonyos szent időpontban. Egyébként pedig egy tökéletes napóra, a szabálytalanul faragott sziklatömb minden sarkának egyedi jelentése van. A turisták pedig bambán bólogattak, lefényképezték a követ, és mentek tovább.



Mit szólnának, ha megmondanám nekik, hogy ez egy precízen faragott dokkoló állomása egy űrhajónak? Dehogy a Napot kötötték ide, ugyan már! Az inkák komoly csillagászati tudással rendelkeztek, ha már egyszer napóraként is használható volt ez a kő, akkor ők tudták a legjobban, hogy az égitestet nem lehet megállítani.
De egy hosszú, aranyszínű „kötéllel” egy nagy, Napként ragyogó, kerek űrhajót lehet ide rögzíteni. Pontosan egymáshoz illeszkedő formákkal, akár a lego-elemekkel. Aztán lejöhetnek onnan az istenek, és később elmehetnek vele. És elvihetik azokat, akik méltóak voltak arra, hogy velük menjenek.

Szóval én pontosan tudtam, hogy jó helyen ülök. A megállóhelyen. Várom a következő űrhajót.
Csak nem akar jönni.

Pedig ha ez a Parancsnoki karkötő tényleg működik, akkor ez kifelé is kell, hogy sugározzon. Ekkora energiával simán lehet bolygókon kívülre is jelezni.

Én itt vagyok.
Hol a megmentő űrhajó?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése