2013. július 14., vasárnap

75. Ahmed, az arab fiú



Ahmednek hívták. Csak arabul beszélt, én nem is értettem, Aaron fordította nekem, amit mondott. Ijesztő volt látni a sovány, sebekkel borított emberi testét. Azt hittem, a hajléktalan Jani látványa, és Stonehenge-nél Margaret mamával való találkozás már megedzett. Úgy gondoltam, már nem fogok meglepődni azon, hogy a társaim milyen emberi testekben találtak maguknak menedéket. De ez most megdöbbentő volt. 

Kiderült, hogy a társam tényleg nem tudott bejutni a piramisba, neki nem sikerült megszereznie a szükséges információt. Az Őrség észrevette, és menekülnie kellett. Azt mondta, hiába próbált elrejtőzni, itt, a városban mások is vannak szellemtestekben, nem csak a régi Harcosok. Megtámadták, megsérült, majdnem elvesztette a karkötőt is.
Ez a fiú, Ahmed szegény koldusgyerek volt, éppen ételt lopott az egyik árustól. De a férfi észrevette, kergetni kezdte, és Ahmed egy autó elé szaladt, ami elütötte. Meghalt. A társam is menekült, nem volt választása, belépett a fiú sérült és gyenge testébe. Alig tudta életre kelteni. De így legalább a szellemi üldözői elől elrejtőzhetett. Azóta itt élt, bár inkább csak épp hogy túlélte a napokat, és egyre reménytelenebbül várta a mentőcsapatot. Ráadásul azt hitte, hogy mivel nem tudta a feladatot elvégezni, nem is kapcsolt be a karkötője, tehát nem fognak rátalálni.

Richard vett neki ételt, azt mohón megette. Aztán egy bazárban vásároltunk neki normális ruhát. Egy WC-ben megmosakodott, átöltözött. Így már kicsit jobban nézett ki.
Aaron leintett egy taxit, és végre visszamentünk a szállodába. Közben viszont újabb tüntetőket kellett kerülgetnünk, valahol a közelben lövések dördültek, az egyik utcából véres ruhájú emberek rohantak ki. Egyiptom forrongott.

Alig vártam, hogy repülőre üljünk, és visszamenjünk a csöndes, békés Angliába.
Bár tisztába voltam vele, hogy az csak egy rövid pihenő lesz. Még öt társam él valahol a Földön, ki tudja milyen emberi testekben, milyen körülmények között, és ránk vár.
Lesz még itt utazás.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése