2013. július 13., szombat

74. A Nagy Piramistól visszafelé



Sétálgattunk még egy ideig a piramisok körül. A Parancsnoki karkötő odabent egyértelműen működött. Valószínűleg a hívójelet is leadta annak a társamnak, aki hónapokkal ezelőtt ide érkezett. Azt reméltük, itt van valahol a környéken, és gyorsan megtaláljuk egymást. 

Néztem az embereket, próbáltam megtippelni, milyen testben lehet ő. Amikor egy-egy ember felénk indult, abban bíztam, hogy a társam lesz az, találkozunk, és végre mehetünk tovább. Nagyon nyüzsgő volt nekem ez a környék még mindig. És ahogy telt az idő, a feszültség újra nőni kezdett bennem.
Elvégre több hónap telt már el. Mi van, ha menekülnie kellett neki is, és már messze van innen? Vagy akár meg is sérülhetett, vagy esetleg meg is halhatott idelent, ebben a sűrű és veszélyes világban. És akkor nem is tudjuk meg, hogy mi történt vele.
Meddig érdemes várni rá? Meddig keressük? Hiszen ha messze van, és most mégis elindult felénk, mi van, ha már nem leszünk itt, amikor ő ideér? Ha repülőre szállunk, valószínűleg megszakad a kapcsolat, nem fogja tudni, hova jöjjön utánunk.
Kezdtem dühös lenni azokra, akik ezt az egészet kitalálták. Semmi gyakorlatiasság nem volt a tervben. Miért nincs valami rádió-adóvevőnk? Vagy valami az otthoni kapcsolattartó eszközökből? Miért nem hozhattunk azokból semmit sem magunkkal?
Mintha valami másra számítottak volna. Talán egy jóval nyugodtabb, békésebb bolygóra.
Engem mindenesetre nem erre készítettek fel. Ha egyszer még hazajutok, ezt mindenképp közölni akarom majd velük.

- Menjünk távolabb a piramisoktól – mondta Aaron. – Ha korábban itt akart bejutni, és nem sikerült neki, akkor azt hiszem, az Őrség emberi alakban sem engedi már a közelbe.
- Milyen Őrség? – kérdeztem. Láttam ugyan a tevéken üldögélő fegyveres katonákat, akik a rendre vigyáztak, de nem voltak túl sokan. És nagyon sokféle ember járkált itt, szerintem a társam könnyen elvegyülhetett volna köztük, ha akar.
- A Szellemharcosok. A régi csapat – ezt úgy mondta Aaron, mintha régi barátokról beszélne. - Itt állnak őrt láthatatlanul a piramisok körül. Ha a társadnak nem sikerült bejutni elsőre, a saját alakjában, akkor ettől kezdve betolakodónak tekintik, még ha emberi testben jönne is.
- És ha bejutott volna elsőre?
- Akkor, ha nála is letöltődött volna a benti információ, elfogadták és attól kezdve védték volna. De akkor valószínűleg itt lenne a közelben, és már össze kellett volna találkoznunk.
- Te látod az Őrséget? – kérdezte Richard, és összehúzott szemmel nézegetett körbe a vakító napsütésben. – Merre vannak?
- Itt, körülöttünk – mutatott körbe egy széles kézmozdulattal Aaron. – Vannak köztük régi ismerősök, akik köszöntek nekem. És tisztelik Peter karján a karkötőt, érzik az energiáját.
- Megkérdezhetnéd tőlük, láttak-e itt pár hónapja idegent.
- Már megkérdeztem. Azt mondták, mostanában egyre többen próbálnak illetéktelenül bejutni az ősi helyekre. Aki emberi testben van, azt nincs joguk visszatartani, de szellemi alakban is volt több próbálkozás, amit viszont megakadályoztak. Nem tudják, hogy Peter társa is köztük volt-e. Túl nagy lett itt a mozgás az elmúlt pár évben, és egyre különösebb alakokkal találkoznak.

Huhh! Magamban megállapítottam, hogy ezek szerint jogosan éreztem én azt, hogy itt furcsa energiák vannak. Nem képzelődtem. Szellemharcosok járkálnak körülöttünk. Még jó, hogy nem látom őket.

Elindultunk gyalog visszafelé a városba. De nem lett jobb a helyzet. Tele volt mindenféle nemzetiségű járókelővel és hangos arab árussal a járda, dudáló autóval az út. Nem nekem való ez a túl zajos világ.
Aztán váratlanul egy koldusgyerek ragadta meg a kezemet. Piszkos volt, szakadt ruhában, mezítláb. Tizenéves lehetett, az arcán sebhelyekkel.
- Miszter, miszter – kiabálta, és a karkötőmre mutogatott.  
Döbbenten néztem rá. A bal csuklóján koszos rongyokból valami kötésféle volt. Félrehúzta, és a ruhafoszlányok alatt megcsillant egy fém karkötő kék kövekkel.

Ő volt a társam. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése