2013. július 8., hétfő

69. Indulás Egyiptomba



Richard szerint a következő helyszín Kairó, a gízai nagy piramis. De Egyiptomban éppen kormányválság van, nagy tüntetések, nem túl biztonságos most ott a helyzet. Aaron azt mondta, akkor csak mi ketten menjünk, ő meg én, ne kockáztassunk mást.  
Richard viszont kikérte magának, hogy ki akarjuk hagyni egy ilyen jó buliból.  
- Naná, hogy én is megyek veletek. Úgyis majdnem berozsdásodtam már, kezdtem beleöregedni ebbe az emberi világba. Pedig korábban minden őrültségben benne voltam.  
- De ez két okból sem neked való. Egyrészt túl sokat veszíthetsz, ha a Tanács megbüntet miattunk. Másrészt egy forrongó országban nem célszerű pont egy angol milliomossal együtt utazgatnunk.
- Csak a pontosság kedvéért közlöm, hogy mióta nem voltál a Földön, a nullák drámai módon megsokasodtak az üzleti világban. Szóval már nem milliomos vagyok, hanem milliárdos. Egyre nagyobb léggömböt fújunk a nem létező értékekből, és nem tudom, mi lesz, ha kipukkad. Tehát a névleges vagyonomra nem a Tanács jelenti a legnagyobb kockázatot, hanem maga a nemzetközi pénzvilág működése. Ezzel nem tántoríthatsz el. Másrészt, ha mi, Griffek tudunk olyan Tiszta lapot alkotni, amin mindenki azt látja, amit látnia kell, akkor képesek vagyunk ezt az arcunkkal is megtenni. Egy teljesen átlagos kinézetű emberként fogok veletek utazni, akiről senkinek sem jut eszébe, hogy valami ismert emberre hasonlíthat.
- Miért, leborotválod a szakálladat?  
- Na, azt azért nem – tiltakozott nevetve Richard. – Sok mindenre képes vagyok, akár női ruhába is bújok, ha az jó poén és jó reklám a cégemnek, de a szakállam az tabu!  Az marad.

Úgyhogy ebben maradtunk, hárman indultunk Egyiptomba. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése