2013. július 6., szombat

67. Visszaút Stonehenge-ből



Felhős lett az ég, mire visszamentünk a parkolóba az autóhoz, és alighogy elindultunk, esni kezdett az eső. Csöndben ültünk a visszaúton, csak az ablaktörlő surrogott.
Azokon gondolkoztam, amit a karkötő adathalmazából láttam.
Ezek szerint itt éltünk mi is, ezen a bolygón. Ezt a kőkört mi építettük. Aztán történt valami, és a népem elhagyta a bolygót. Hazamentünk. De ezek szerint mégis voltak, akik itt maradtak akkor is, ha a régi energia már nem volt elérhető. Szerintem őrültség volt, öngyilkosság. De az is lehet, hogy bíztak abban, hogy majd újraindíthatják a rendszert. Csak aztán mégsem sikerült.
De miért támadnak most minket? Ők emlékeznek ránk? Rossz emlékeik vannak rólunk? Valami nagy vita lehetett azokon a sötét kockákon, amiken még kép sem maradt fenn. És lehet, hogy valamiért haragszanak ránk. Lehet, hogy azt hiszik, cserbenhagytuk őket? A sorsukra hagytuk őket ebben az ellenséges világban?

Egy nagy csattanásra kaptam fel a fejem. Az autó megpördült, a gumik csúsztak a vizes úton. Richard karja megfeszült a kormányon, ahogy próbálta az úton tartani a kocsit. A biztonsági öv keményen szorította a mellkasomat. Aztán végre megálltunk. Igaz, a forgalommal szemben. Richard azonnal újraindított, sebességbe tette a motort, és gyorsan az útpadkára kormányozta az autót. Akkor zúgott el mellettünk egy teherautó. De már jó helyen voltunk.
- Jól vagytok? – kérdezte Richard, és hátranézett, ahol Aaron védelmezően karolta Ágnest.
- Igen, minden oké. Mi volt ez?
- Nem tudom. Semmit se láttam, de úgy tűnik, hogy valamivel ütköztünk. Lehet, hogy elütöttem valamit – Richard kinyitotta az ajtót, hogy megnézze, van-e valami az úton.
Ebben a pillanatban egy alak jelent meg közvetlenül a kocsi mellett. A semmiből tűnt fel.
Aaron kardja vörösen belobbant a hátsó ülésen.

Én is bekapcsoltam a pajzsot, és elégedetten láttam, hogy mindenki belül van. Nem vagyunk védtelenek.
Aztán kiszálltunk a kocsiból.
Az út szélén a zuhogó esőben egy ősz hajú, vékony csontú idős nő állt kis kalapban. A régimódi kabátjából és az egyenes szabású szövetszoknyájából csorgott a víz. És kedvesen mosolygott.
- Elnézést, ha problémát okoztam önöknek – mondta olyan udvariasan, mintha csak egy falusi utcán botlottunk volna egymásba. – Nem tudom, jó helyen járok-e? – azzal finoman megemelte a bal karját. A kabát kockás szövete hátracsúszott a csuklójáról. Egy kék köves karkötő volt rajta.
- A mindenségit magának! A frászt hozta ránk – szakadt ki Aaronból a megkönnyebbülés. – Választhatott volna valamilyen kevésbé drasztikus módot is a találkozásra.
- Sajnálom – mosolygott rendületlenül a hölgy. – Nem tudtam, mire számíthatok, gyorsan kellett döntenem. Nagyon örülök, hogy megérte a gyaloglás ebben az esőben.
- Oké, üdvözöljük a csapatban. Szálljunk be, mielőtt mindenki bőrig ázik – mondta Richard.

Visszaültünk a kocsiba, Richard rákapcsolta a fűtést. Az idős hölgy Aaron és Ágnes közé került a hátsó ülésre.
Most fogtam csak fel, hogy rátaláltunk. Sikerült!
Ezek szerint a karkötők tényleg kommunikálnak egymással, és egyet már megtaláltunk a csapatom tagjaiból. Bár az igaz, hogy az űrhajón kissé máshogy nézett ki.
De a lényeg, hogy ő már megvan.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése