2013. június 24., hétfő

55. Reggel



Arra ébredtem, hogy ezek szerint elaludtam. Úgy belemerültem abba, ahogy hallgattam Aaron és Richárd beszélgetését, hogy egyszer csak elnyomott az álom. Pedig biztosan elég hosszan beszéltek még, mert a fejemben sokáig hallottam a megnyugtató hangokat. Csak arra már nem emlékeztem, hogy miről volt szó.
Felkeltem, és lementem reggelizni. A folyosón találkoztam Aaronnal. Nem tudtam, vajon érzett-e valamit abból, hogy tegnap a fejében hallgatóztam. Bizonytalanul néztem rá, de ő elvigyorodott.
- Jól aludtál? –Nem tudtam, mit válaszoljak, erre folytatta: - Az Angyalok meg a Főnixek elől könnyedén le tudom zárni az agyamat, erre jön egy kölyök, és beslisszol a hátsó ajtón. Most okosabbnak érzed magad? – és barátságosan hátba vágott.

Tehát tudja! És nem dühös miatta! Nagyon megkönnyebbültem. Nem lett volna jó titkolózni Aaron előtt. Olyan nagy felszabadulást éreztem, hogy kedvem támadt most is benézni a fejébe, vajon mit gondol rólam.
Még végig sem ért bennem a gondolat, Aaron megfordult, és a karja hirtelen az arcom felé lendült. A tenyere nem ért hozzám, de a gyűrűjéből kirobbanó energia úgy képen vágott, hogy egy pillanatra megszédültem. 

- Más dolog a gyermeki kíváncsiság, és más a szemtelen leskelődés,  …fiam – mondta higgadtan, aztán kilépett a teraszra, ahol a reggelihez terítettek.

Az orrom sajgott, a szemem könnyes lett, de boldog voltam. Azt mondta: fiam!
Ezért nem zavarta, hogy a beszélgetésüket kihallgattam. Azt akarta, hogy tudjak ezekről a dolgokról én is. Mégiscsak fontos vagyok neki!

És követtem Aaront a teraszra, reggelizni. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése