2013. június 19., szerda

50. Megérkezés



Éjfél körül érkeztünk meg Londonba. Jani hiába aludta végig az utat, ugyanolyan kétségekkel és kritikával szállt le a gépről, mint ahogy elindultunk. Azt magyarázta nagy hangon, hogy ilyen technikai alappal akár ágyúból is kilőhetnék az utasokat, akkor is hasonló eséllyel érkeznének meg a célba, mint ezekkel a fémhengerekkel. És hogy ő soha többé nem fog felülni ilyenre, örül, hogy most élve megúszta.
A repülőtéren autó várt minket, amit Richard küldött értünk. Beszálltunk, és elindultunk.
Néztem a kivilágított várost, az utcákat, a sétáló embereket, és azt éreztem, nagyon más világba kerültem. Más ország. Más energiák, más hangok, más nyelv. Már Oroszországban is feltűnt, pedig ott csak Ágnes testén keresztül érzékeltem.
Furcsa ez a világ. Hasonlóak az emberek, és mégis annyira másféle energiák veszik őket körül a különböző országokban. És persze ezeket az országokat sem értettem. Mi az, hogy húznak egy határt, és az egyik felén más emberek élnek, máshogy beszélnek, mint pár méterrel arrébb? Mitől változnak meg? Miért nevezik másnak magukat, miért beszélnek más nyelven? Hiszen azonos fajhoz tartoznak. Vagy ha valami különös ok miatt ennyire különbözőek, akkor meg hogyan tudnak mégis egymás mellett élni?
Nem értem. Még mindig nagyon sok mindent nem értek ebben a világban.  

Például most azt sem, hogy miért az út bal oldalán mennek az autóval. Aaron mindig a jobb oldalon haladt.

De a lényeg az, hogy mindegy melyik oldalon, de megérkeztünk végre Richard házához.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése