2013. június 12., szerda

43. Gógyítás



Csöndben ültünk az autóban, mindenki el volt foglalva a saját gondolataival. Aaron vezetés közben felgyűrte az inge ujját, és közben fájdalmasan megrándult az arca. Az égett jobb karja nagyon rosszul nézett ki.
Ágnes óvatosan Aaron keze fölé tartotta a tenyerét. Halvány rózsaszín fény kezdett kisugározni belőle. De Aaron dühösen arrébb rántotta a kezét, és szinte gorombán ráförmedt Ágnesre:
- Ezt ne csináld! Ne akarj meggyógyítani!
- Miért ne? Csak segíteni szeretnék…
- Nem kell, kibírom. Ha energiát adsz, és megnyílik az angyali csatornád, Sergio is megláthatja. Több kilométerről megérzi a kedvenc ételének a rezgését.
- Akkor nem a csatornából adom, csak a magaméból.
- Arra neked is szükséged van. Ne pazarold rám.
- Ez nem pazarlás. Szeretném… csak egy kicsit… - Ezt Ágnes olyan kérőn mondta, és közben olyan kedvesen nézett Aaronra, hogy szerintem nagy gorombaság lett volna visszautasítani.

Aaron nem válaszolt, de már nem húzta el a kezét, amikor Ágnes újra feléje nyúlt.
Néztem, ahogy egyre erősebben fényleni kezdett a tenyeréből az a rózsaszín energia, és beburkolta Aaron sérült karját. Aztán Aaron bőre is elkezdett belülről sugározni, fehér, ragyogó fényt árasztott, és a két energia összefonódott. Már nem látszott a két kezük, csak a fehér-rózsaszín fény.
Nem szólt senki. Jani szokás szerint halk hortyogással aludt, ő így heverte ki az izgalmakat. Én igyekeztem úgy tenni, mint aki nem tudja, mi történik ott az első üléseken. Merthogy ezt az energia-egyesülést én is ismertem. Igaz, hogy még fiatal vagyok, de erről már nekem is volt tapasztalatom odahaza. Bár akkor az egész testünk érintkezik, de azért ez is az.
Nálunk ez a szex.  

Mikor egy idő után Ágnes elvette a kezét Aaron karja fölül, és elhalványultak a fények, Aaron bőre teljesen egészséges volt. Csöndben voltak mindketten, de még innen, hátulról nézve is látszott, hogy most a boldogság ragyog belőlük.

Hát igen. Végre idáig is eljutottak.
Én igazán drukkolok nekik. Csak így tovább! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése