2013. június 18., kedd

49. Repülőút



Az út nyugodtan telt. Jani végig békésen horkolt, Ágnes Aaron vállára dőlve aludt, és én is próbáltam nem gondolni semmire. Főleg nem a bizonytalan jövőre.
Éjszaka repültünk. Néztem a csillagos égboltot az ablakon át. És eszembe jutott az otthon. Valahol ott, a távolban, a fénylő, apró pöttyök között ott van az otthonom.
De most nem éreztem azt a nagy árvaságot, mint máskor.

Tudtam, hogy ott messze van egy biztonságos, békés régi világ, amihez tartozom. De egyre több érzés, emlék köt már ide is, ahol most vagyok. Igaz, hogy úgy tűnik, itt szinte folyamatosan veszélyben van az életem, de eddig még megúsztam. És közben egy csomó olyan kalandot éltem át, amiről abban a régi világban elképzelésem sem lehetett.

És itt találkozhattam olyan emberekkel, akikről korábban sosem hallottam.

Aaron megmozdult, megigazította Ágnes fejét, hogy kényelmesebben feküdjön, és felhúzta a vállán a takarót, amit a légikísérő adott. Aztán rám nézett.
Nem tudom, mit láthatott rajtam, mert hosszabban rajtam maradt a tekintete. Aztán lassan elmosolyodott. Olyan biztató, olyan jó mosoly volt ez, hogy egészen melegem lett tőle. Még sosem nézett rám ilyen… ilyen kedvesen… ilyen emberien…
Aztán visszafordult. A helyére simította Ágnes hajának pár rakoncátlan tincsét, és újra mozdulatlanná vált.

Néztem a távoli csillagokat, és arra gondoltam, hogy van ott egy békés, biztonságos világ, igen, tudom. 

De abban nincs ott Aaron.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése