2013. június 20., csütörtök

51. Kapcsolódás



Ahogy kiszálltunk az autóból, lobogó fehér hajú férfi jött elénk nagy lendülettel és széles mosollyal. Szinte vibrált az energiától, majdnem felrepült, ahogy kitárt karral közeledett. Átölelte Aaront, férfiasan meglapogatták egymás hátát, látszott, hogy nagyon örülnek a viszontlátásnak.
Aaron bemutatott minket is. Richard hatvan év körüli, de nagyon fiatalos ember volt, kis nyírt körszakállal, és folyamatos mosolygással az arcán. Bementünk az otthonos, szép nagy házba, és mindegyikünk kapott külön szobát, hogy kipihenjük magunkat.
Olyan volt az egész, mintha csak egy baráti nyaralásra érkeztünk volna. Majdnem sikerült elfelejtenem, hogy valójában üldöznek minket, és éppen menekülünk.
De amikor leültem a szobában az ágyra, rám zúdult minden emlék az elmúlt napokból.
Minden, amire a repülőgépen nem akartam gondolni, most előjött, és tele lettem kérdésekkel és kétségekkel.
Miért történik ez velem? Mi ez a helyzet, amibe kerültem?
Mielőtt teljesen elvesztem volna a rám törő bizonytalanságban, gyorsan Aaronra gondoltam. Aaron ismeri ezt a világot. Ő tudja a válaszokat.
Ha én is tudnám azt, amit ő, nem félnék. Nem érezném magam ilyen kétségbeesettnek.
Megpróbáltam hát Aaron helyébe képzelni magamat. Ha ott lehetnék a fejében. Ha hallanám a gondolatait. Vagy legalább a szavait.
Elképzeltem, mintha ott ülnék mellette.

És akkor meghallottam a hangját. És láttam Richardot, amint ott ül velem szemben. Vagyis Aaronnal szemben.

Bent voltam Aaron fejében. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése