2013. május 7., kedd

9. Táplálkozás



Na, a táplálkozásuk az tényleg elképesztő. Nem értem, hogyhogy életképesek ezzel a módszerrel. Még sose hallottam ilyen fajta energiapótlásról.

Egy csomó anyagból összeraknak egy gusztustalan keveréket, ami már egyik összetevőre sem emlékeztet, hőkezelik, aztán a testük felső részén levő nyílásba tömik, oda, ahol egyébként beszélni is szoktak. Közben a fogaikkal felaprítják. Aztán a testükön belül – amit sajnálatos módon nagyon közelről érzékelek -, még kisebb részekre bontják, emésztőnedvekkel keverik, és a masszának egy elenyészően kis részét beépítik a testükbe. A többivel még hosszan elbíbelődnek, mire aztán nagyon más színű és szagú állapotban a testük alsó végén kiürítik.

Döbbenetes. El se tudom képzelni, milyen fejlődési folyamat eredménye lett ez a rendszer. Már az elején ki kellett volna pusztulnia annak az élőlénynek, amelyik ilyen pazarló módon bánik az energiával. De ez az irracionális működés jellemző minden életfolyamatra ezen a bolygón.

Pár dolgot esznek csak meg a természetes állapotában, de azt is ilyen bonyolult módon hasznosítják.
A valódi energiáról, ami itt van körülöttük, tudomást se vesznek. Nincs szervük a fényenergia hasznosítására, másfajtákat meg nem is érzékelnek, szavuk sincs rá.

Eddig is értetlenül néztem azt, amikor az ember, akinek a testében élek, éppen táplálkozott. De ma egy nagyobb csoporttal együtt ebédelt, és én elszörnyedve láttam, hogy a többiek hogyan és mennyit esznek. Ezek szerint az én emberem valójában diétázik, mert feleannyit se evett, és nem is annyifélét, mint a többiek.

És ittak is erjesztett, szúrós szagú, alkoholos italokat, amitől nagyon furán kezdtek viselkedni. Egyértelműen árt a józan gondolkodásuknak, a mozgáskészségüknek. És az íze is rossz. Nem értem, akkor miért isszák.

Az egész táplálkozási rendszerük szerintem egy olyan tervezési versenyen készült, ahol az volt a cél, hogy minél bonyolultabban és logikátlanabbul alkossanak meg egy még éppen hogy működőképes modellt. Hát, egy hajszálon múlhatott csak, de sikerült nekik.  Ami ennél bonyolultabb élőlény volt, az már biztosan kihalt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése