2013. május 22., szerda

23. Helyzet



Aaron szerencsére azóta velünk élt. Azt mondta, ismeri a támadókat, találkoztak már máskor is. Harcoltak többször, és tisztázták az erőviszonyokat. Amíg ő itt van, nem fognak visszajönni. 

Ott lakott a házban, elkísérte Ágnest a munkahelyére és aztán haza. Együtt vásároltak be, együtt ettek, csókolóztak, aludtak. Én belül magammal voltam elfoglalva, de jó volt tudni, hogy kívül biztonságban vagyok. 

A macskák persze azonnal visszatértek a házba, és Aaron összebarátkoztatta őket a kutyával. Már engem se zavartak különösebben. Igazán szórakoztatóak voltak, ahogy együtt játszottak, vagy egy kupacban aludt a három állat. 

Mielőtt szóltam volna Aaronnak, végiggondoltam, hogy mennyi változáson mentem át az elmúlt pár hónapban. Féltem, menekültem, elbújtam, ki akartam jönni ebből a testből, aztán meg bent akartam maradni… Nem tudom, mi jön még ezután. Nem tudom, találkozom-e még a többiekkel, hazajutok-e valaha. És ha most megszületek ilyen hibrid, félig emberi testben, akkor ki leszek én igazán? Mi marad belőlem, mi változik meg bennem? 

Honnan fogom tudni, hogy ki vagyok? 

Az, akinek mások látnak, vagy az, akinek érzem magamat? 

És vajon minek fogom érezni magam? 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése