2013. május 17., péntek

19. Másnap reggel



Ágnessel együtt ébredtem. Valami megváltozott tegnap óta. Azt gondoltam, a támadás utóhatása. Talán megsérült a védőburkom, és ezért húzódott összébb. Egy nagyon körülhatárolt helyen éreztem magam Ágnes testében, és amikor mozdulni akartam, nem sikerült. De ez nem volt ijesztő. Biztonságosnak tűnt a helyzet. Főleg így, hogy Ágnes mellett ott feküdt az ágyban Aaron. És mosolygott.
Éreztem most is Ágnes érzéseit, és amióta benne éltem, először fordult elő, hogy egyetértettem vele. Szerintem is jó, hogy Aaron itt van. Jó, kellemes, és biztonságos. És rossz ötlet volt őt eddig is távol tartani magunktól. 

Együtt reggeliztünk.
Ágnes betelefonált a munkahelyére, hogy ma szabadságot vesz ki. Korábban ezt sose merte volna megtenni. De most a főnöke kérdezősködés nélkül jóváhagyta. 

Beszélgettek. Csókolóztak. Már nem zavart. Sőt, határozottan kellemesen éreztem magam közben. Nem tudom, hogy eddig mi volt a kifogásom ez ellen. Érdekes és szokatlan, de egyáltalán nem rossz szokás. Talán az én népemnél is kipróbálhatnánk valami hasonlót. 

És ez a szex sem olyan értelmetlen. Egészen kellemes érzésekkel jár. Nem is értem, Ágnes miért nem gyakorolja gyakrabban. Bár valószínűleg nem mindenkivel ilyen kellemes, mint Aaronnal.
Ha ezt már korábban is csinálják, lehet, hogy nem tartom távol Ágnestől.
Egész nap együtt voltak.

Én végig úgy éreztem magam, mintha lebegnék egy kellemes világban.
Aztán este megismételték a szexet. Most is jó volt. Máshogy volt jó, mint tegnap, most lassú volt, nyugodt, de most is nagyon-nagyon kellemes. 

Jó lenne ezt szokássá tenni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése