2013. május 15., szerda

17. Jól vagyunk



Ágnes egyre magabiztosabb, és egyre kevesebbszer jut eszébe Aaron, aki szerencsére azóta sem jelentkezett. Jól élünk mi így ketten. A barátnőket is kevesebbet hívogatja. Sokat olvas, nézi a tévén az ismeretterjesztő csatornákat, mert érdekelnek engem a földi tudományok, felfedezések. Szeretném megérteni ezt a világot, hogy valóban hasznos tagja lehessek az expedíciónknak, ha már így alakultak a dolgok. 

A macskák egyre ritkábban jelentkeznek, viszont befogadtunk egy kutyát. Ez legalább értelmes állat. Az utcán kóborolt szegény. Megláttam, és azonnal rokonszenvesnek találtam. Ágnes korábban félt a kutyáktól, mert gyerekkorában megharapta egy, de én meggyőztem belülről, hogy ettől nem kell tartania. És ha segít ennek a szegény párának, akkor egy hűséges barátot kap, aki védelmezni is kész őt, nem úgy, mint a hűtlen macskái. 

Szóval van egy kutyánk is. Gyorsan megerősödött, mert éjszakánként adtam neki is egy kis energiát. Itt alszik az ágy mellett. Olyan, akár egy testőr. Ágnes is sokkal nyugodtabb azóta. 

A munkahelyén is javult a helyzet. A főnöke korábban sokszor ordibált vele, akkor is őt szokta szidni, ha nem is ő volt a hibás. Pár napja megint üvölteni akart vele, de csak ránéztem Ágnes szemein keresztül, és elakadt benne a levegő. De olyan szinten, hogy elkékült, fuldokolni kezdett, és össze is esett. Azt hitték, infarktusa vagy agyvérzése lett, hívtak hozzá orvost. Az nem talált szervi okot, de azt javasolta, hogy próbáljon meg kevesebbet idegeskedni.
Azóta kissé félve néz Ágnesre. Ma is kellett valamilyen adat, és olyan udvariasan kérte Ágnestől, hogy az irodában másoknak is feltűnt.

A buszon sem kell már félnünk. A karkötő segítségével egy védőburkot, egy erőteret alkottam Ágnes teste köré. Aki túl közel áll hozzá, az elkezdi rosszul érezni magát. Ha meglökik, egy kis áramütést is kapnak. Jól működik a dolog. Tisztes távolságot tartanak tőle.

Védve vagyunk. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése