2013. május 21., kedd

22. Alkotás



Most jól jött az, hogy ebben a világban olyan lassan telik az idő. Én belül a saját mértékem szerint rengeteget dolgoztam. Összeállítottam egy tervrajzot, mintának Ágnes és Aaron testi felépítését használtam, és megalkottam a saját testemet. Szerintem nagyon jó lett. 

A szemem olyan kék, mint Ágnesé, a hajam barna, mint Aaronnak. Arcvonásokat mindkettőjükből vettem. Aztán sok munkámba került, de letöltöttem a tudatomba Ágnes összes emlékét, emberi tudását és érzéseit. Ez létfontosságú volt, hogy ne legyek majd elveszett a kinti világban. 

Aarontól energiát kaptam, ami kicsit más volt, mint a sajátom, de egészen jól kiegészítették egymást. A külvilágból való energia-felvétel mintáját is tőle vettem át. Sokkal célszerűbb volt, mint az emberi étkezés. Bár Ágnessel ő is szokott enni, de most már tudtam, hogy csak az élvezet, az ételek íze miatt. Életenergiát a teste külső rétegén keresztül vett fel a környezetéből.  

Ágnes karján ott volt a karkötő, próbáltam onnan is információkat letölteni, de vagy kevés volt benne, vagy nem sikerült lekódolnom. Csak olyan tudást olvastam benne, amit már amúgy is ismertem a népemről.

Földi időben három nap telt el, amikor úgy éreztem, készen állok. A test megvan, és kész vagyok kilépni az önálló életre. Csak gyorsan, mielőtt újra meggondolom magam!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése