2013. május 26., vasárnap

26. Ez a kinti helyzet



Aaron keresett nekem ruhákat. Felöltöztem. Aztán felébresztette Ágnest.
Úgy döntött, az a legegyszerűbb, ha mindent elmondunk neki.
Elmondtuk. Többször is.
Nem hitte el.
Kiborult. Újra pánikba esett. Sírt. Kiabált. Azt mondta, biztosan megőrült. Telefonálni akart. Aztán mégse, mert rájött, hogy ezt úgyse mondhatja el senkinek. 
Kiszaladt az utcára az éjszaka közepén. Aztán visszarohant, mert félt, hátha megtámadják.
Aztán újra elmondtuk, elölről.

És akkor megértette végre.
Megmosta az arcát hideg vízzel, leült, nézett egyikünkről a másikra. De már teljesen józan volt.
Aaron biztatóan rámosolygott:
- Hát ez nagy menet volt.
Ágnes kissé fáradtan, de visszamosolygott:
- Bocs a hisztiért. Időbe telt, mire átkalibráltam magam egy új világra. De most már felfogtam. Ez az a világ, amikben vannak ufók meg földönkívüliek. Oké. Most már rendben leszek.

Odakint lassan világosodott. Kezdődött egy új nap.
Ültünk az ágyon hárman: egy ember, egy idegen harcos, és én, aki nem tudtam már, hogy pontosan ki is vagyok.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése