2013. május 16., csütörtök

18. Összedőlt a védelem



A kutya morgására figyeltem fel, és Ágnest is felébresztettem. A karkötő nagyon furcsán vibrált a csuklóján. Aztán a kutya felugatott, majd nyüszítve a sarokba vágódott, és a következő pillanatban ránk támadtak.
Megint ők voltak, a láthatatlan támadók. Rám találtak. 

Ágnes szemével nézve néha egy-egy villanást láttam is belőlük, de a saját érzékeimmel most sem tudtam semmit sem felfogni belőlük. Ettől még ijesztőbb volt a helyzet. Kétségbeesetten csapkodtam körbe, próbáltam erősíteni a pajzsot magunk körül, de éreztem, ahogy a túlerő nyomja össze. Próbáltak áttörni a védelmemen, behatolni Ágnes testébe, engem akartak kirángatni onnan. Ágnes már alig kapott levegőt, nekem is fogyott az energiám, tudtam, hogy mindjárt elérnek, és végem. Elborította rettegés, és nem volt más, aki hívhattunk volna. Ágnes is, és én is utolsó reményként egyszerre kiáltottuk: 

- Aaron, segíts!  

Az ablakon át robbant a szobába. A kezében vörös és fehér fénnyel világított a kardja. Nagyon gyorsan mozgott a szobában, csak a forgó kardról lehetett látni, éppen hol van. A rajtunk levő nyomás enyhült, a támadók most vele szálltak szembe. Tárgyak törtek, falhoz csapódó testek hangját hallottam, de most sem láttam, kikkel harcol. Aztán egyszer csak megállt, körbefordult, és leeresztette a kardját.
Csönd lett. A kutya is előjött a sarokból, kicsit húzta az egyik lábát. Megszaglászta Aaront, aztán a fejét a kezéhez nyomta. Ő megvakargatta a kutya füle tövét, aztán egy halk kattanással kialudt a kardja fénye, és visszahúzódott a gyűrűjébe. 

Ott állt a szoba közepén. Nem jött oda az ágyhoz, csak megkérdezte:
- Jól vagy?

Én nem tudtam felelni. Túl nagy volt a sokk, ami ért. Azt hittem, végre biztonságban vagyok, de csalódtam. Elbíztam magam. Rájöttem, hogy valószínűleg túl nagyra növesztettem az erőteret, és megláttak az üldözők. És most majdnem mindketten meghaltunk.
Ágnes tért hamarabb magához. Kiugrott az ágyból, Aaron karjai közé vetette magát, és zokogni kezdett.

Nem nagyon tudom, mi történt utána. Alig voltam magamnál.
Valamit beszéltek, Aaron nyugtatgatta Ágnest. Velem nem foglalkozott.
Aztán már csókolóztak, és egy idő után mindketten az ágyban feküdtek, összefonódva. Ugyanazt csinálták, mint amit egyszer Ágnes más csinált az egyik munkatársával. Igen, ez volt a szex.
De ezt most egészen más érzések kísérték. Olyanok, amik engem is elborítottak, magukkal rántottak. Lehet, hogy azért is, mert az előző támadásban meggyengült a védőburkom, de most nem tudtam külső szemlélő maradni. Ágnes érzései áthullámoztak rajtam, magukkal ragadtak. Sőt egy idő után ezek mintha már az én érzéseim lettek volna. Eltűntek a gondolataim, a vágy lüktetett csak bennem, az összeolvadás, eggyé válás vágya.
És magába rántott az extázis, eddig ismeretlen magasságokba és érzelmekbe vitt. Azokban a pillanatokban elmúlt minden félelmem, nem éreztem a magányt, az elveszettséget. Otthon voltam, a Teljességben voltam, mindennel egységben voltam.

Vagy valami ilyesmi történt. Merthogy nincsenek rá szavak. Csak érzések.
Aztán nagy béke öntött el. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése