2013. május 19., vasárnap

21. Ez van



Aaron azért rendes volt. Dühös akartam lenni rá, de valahogy nem tudtam. Mintha elvesztettem volna az iránta érezhető dühömet. Magamra tudtam dühös lenni. A világra is, a támadókra is, még Ágnes főnökére is. De Aaronra és Ágnesre már nem. 

Pedig elmondta, hogy csapdába csalt. Tudta, hogy a támadásnál meggyengültem, és azért szexelt akkor éjjel Ágnessel, hogy megteremtődjön az a burok, ami magába szívott engem.

És most itt vagyok, van építőanyagom mindkettőjüktől, Ágnestől és Aarontól is. Csak rajtam múlik, sikerül-e ebből egy jól működő testet létrehoznom. Az építkezés ideje is tőlem függ. Lehet több hónap, vagy csak pár nap. Mivel nem átlagos embergyereknek készülök, bármikor kijöhetek. De a kilenc hónap a vége.

Kétségbeestem, szokás szerint.
De valami azért változott bennem. Elég gyorsan elmúlt a kétségbeesés, és elkezdtem számba venni, mi az, amim van, és mit kellene kihoznom belőle. 

És elkezdődött a munka.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése