2013. szeptember 16., hétfő

139. Shambala, a megoldás



A gondolat olyan erősen jelent meg a fejemben, hogy biztos voltam benne, mindketten meghallották. És valóban, már mozdultak is. Ágnes leszakította a nyakából az ezüst nyakláncát, és egy gyors mozdulattal a karkötőm köré tekerte. A kis borostyán szitakötőn felragyogott a vörös fény, ahogy Aaron kardja kigyúlt köztünk. Aztán éles fájdalom hasított a csuklómba, egy villanásra elsötétedett minden, de nem hagytam, hogy a kín leteperjen.
A hátam mögül Sergio vad káromkodását hallottam, aztán pisztolylövések fülsiketítő dörrenéseit közvetlenül mellettem. Aaron válla megrándult, és éreztem, hogy rám dől, a testével véd a becsapódó golyóktól.

Közben hisztérikus hangon szirénázni kezdett a fejemben a Parancsnoki karkötő, a sötétség helyett vakító fehér fényt láttam, és a kezemen éreztem az elviselhetetlen forróságot. Aztán a testemben, a fejemben nagy dübörgés és remegés kezdődött, mintha világok feszültek volna egymásnak, végül egy nagyon nagy csattanás, akár egy villámcsapás, egy végső kisüléssel lezárta a harcot.
Csönd lett belül. Elmúlt minden fájdalom, csak a kezem felől éreztem egy sajgó kis lüktetést. De ez semmi sem volt az eddigiekhez képest.

Valaki üvöltött. De nem én voltam. Ahogy a szemem elől elhalványult a fényesség, az itteni Őrzőt láttam a lábamnál a földön fetrengve, és üvöltve fogta a bal kézcsonkját. A kézfeje és a karkötője hiányzott. A saját karomra néztem. Az én kézfejem helyén is csak egy üszkös csonk volt. De a csuklómon ott volt a dupla karkötő, Aaron kardjával összeforrasztva.
A két spirál egymás felé fordulva, egymást kiegészítve kanyargott a vastag fémpánton, köztük meg-megcsillant Ágnes nyakláncának beleolvadt ezüstje.

Aaron a földön feküdt, körülötte vértócsa nőtt egyre nagyobbra. Az ingén több golyó ütötte, vöröslő lyuk. Mellette Ágnes térdelt, és félelem nélkül nézett szembe a dühtől tajtékzó Sergio pisztolyával. 
- Ezért megfizettek, ti mocskok, ezt nem tehetitek meg velem! – és újra meghúzta a ravaszt.
A dörrenéssel egy időben robbant körénk a pajzs. Sergio a terem túlsó végébe repült, keresztül a nagy asztalon, magával sodorva középről az üres kupákat. Az eltérített golyó az ablaküveget törte ki, és elszállt a hegyek felé. A pajzs ereje az itteni Őrzőt és a többieket is a falhoz nyomta.
Csökkentettem az energiát, és a pajzsot visszahúztam hármunk köré.
Az ajtón biztonsági emberek rohantak be. Sergio üvöltözött nekik valamit, de nem volt sok értelme a szavainak. Közben ő is rájött, hogy az igazat nem mondhatja el.

Nem érdekelt, mi történik körülöttünk. A pajzs biztonságosan védett minket. Aaron mellé térdeltem, és föléje hajoltam. Nehezen, hörögve lélegzett, az inge csupa vér volt. Felnézett rám, megmarkolta a kezemet:
- Ez ügyes húzás volt – mosolygott rám, és a szája sarkán vér buggyant ki. – Jó csapat vagyunk mi hárman.
- Igen – bólintottam elégedetten. – Igazi, jó csapat.

Ágnesre néztem. Ő is mosolygott. Aztán elkezdett erősödni körülötte a jól ismert, rózsaszínű ragyogás, beborította őt és Aaront. Kényelmesen elhelyezkedtem a padlón, nem foglalkoztam a teremben zajló nyüzsgéssel. Csak néztem a gyönyörű fényben derengő két alakot előttem. Aztán a rózsaszín burok kicsit megnőtt, beborította a csuklómat is, majd lassan visszahúzódott és elhalványult. A bal kézfejem épen bukkant ki a fényből. És ott csillogott rajta a dupla karkötő. Pontosabban a valamikori eredeti karkötő.
Az Egész, ami egykor széttörött. És amit mi most összeforrasztottuk. Mert jó csapat vagyunk így együtt.

Ültünk hárman a pajzs biztonságában, a mosolygó Ágnes, a meggyógyult Aaron és én.

És büszke voltam magamra.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése