2013. szeptember 2., hétfő

125. Teotihuacan és a visszaút



Lementünk a lépcsősoron. A Nap piramis előtt elbúcsúztunk Juanitától, és indultunk vissza a széles úton a parkolóba, az autóhoz.
Aaron gyorsan ment, húzta magával Ágnest. Alig tudtam lépést tartani velük. Pedig azt reméltem, ezek után nyugodtan lazíthatunk egy kicsit. Már nem kell félnünk Sergiótól.
Még nem tudtam a helyére tenni az előző eseményeket, még túl friss volt minden. Közelről láttam emberek halálát, aztán részt vettem más emberek megölésében. Nem tudtam, mit érzek. Megkönnyebbülést, bizonytalanságot? Büszkeséget vagy elszörnyedést? Mit tettem? Mit tettünk? És milyen tragédiát okozhattunk volna, ha nem sikerül megoldani ezt a helyzetet! Hányan haltak volna meg miattam, miattunk!

Lemaradtam, mert magammal voltam elfoglalva. Aaron megállt, és visszafordult:
- Gyere, igyekeznünk kell!
- Miért nem érünk rá egy kicsit? Mi olyan sürgős?
- Sietnünk kell vissza a szigetre, aztán tovább a maradék két helyszínre. Az előtt lenne jó a Tanácsba érnünk, mielőtt Sergio újra testet ölt.

Megtorpantam. Ágnes is meglepve nézett Aaronra:
- Sergio nem halt meg?
- De igen, most meghalt. Elégett. De ő egy Főnix, és hamarosan újjá fog születni a hamvaiból. Akár pár órán belül is képes lenne feltámadni, de Tollaskígyó megtette nekünk azt a szívességet, hogy szétszórta a hamut, így időbe telik, mire összeszedi magát. Egy újszülött Vámpír-Főnix nagyon erős, és mivel megjárta a túlvilágot, túl sokat tud. Belekavarhatna a döntésbe a Tanácsnál. Remélhetőleg van pár nap előnyünk, és meglesz az eredmény, mire odaérne. – Azzal Aaron újra elindult Ágnessel. Én meg siettem utánuk.

Miért is gondoltam, hogy itt bármit is el lehet egyszerűen intézni? És miért pont egy Főnixet kell legyőznünk? És még hányszor?



A parkolóban beszálltunk a felmelegedett autóba, aztán mentünk vissza Mexikóvárosba. A szállodában gyorsan összepakoltunk, és pár óra múlva már a repülőn ültünk.
Estére újra Richard szigetén voltunk. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése